ons internationale merk

ons internationale merk
De essentie van het HEMA merk bestaat uit de ideale balans tussen prijs, kwaliteit en design. HEMA heeft altijd de beste kwaliteit voor de laagste prijs. Elke productgroep heeft ‘helden’ die dat principe als geen ander bewijzen. De combinatie van scherpe prijzen met bijzonder design maakt ons anders dan alle anderen. Dit zie je het duidelijkst in onverslaanbare basics, onweerstaanbare producthelden, maar ook in oersterke productpresentaties. Al onze producten worden sinds 1926 zelf ontworpen en ontwikkeld door HEMA. Alles wordt uitgebreid getest in ons eigen testlaboratorium, zodat we de bekende HEMA kwaliteit altijd kunnen garanderen.

 

bijzondere eenvoud voor iedereen
HEMA begon ooit als een laagdrempelig warenhuis met eenheidsprijzen. Onze producten bleken kwalitatief goed en lekker, waardoor half Nederland boodschappen kwam doen. Nu, bijna een eeuw later, heeft HEMA winkels in zeven landen. En zie je letterlijk iedereen door HEMA lopen. Van pubermeisje tot zelfstandig ondernemer. Van lieve oma tot succesvolle advocate. Want wie wil er nou geen leuke, goede spullen voor een lage prijs kopen? Iedere week komen ruim vijf miljoen mensen in een van onze HEMA winkels in Spanje, Engeland, België, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk of Nederland. Een beter bewijs dat bijzondere eenvoud geen grenzen, rangen of standen kent, is er niet. De optimistische boodschap van HEMA slaat overal aan.