werken bij e-commerce

Online groeit HEMA als kool: met vijf webshops zijn we altijd en overal beschikbaar. Ook hier willen wij de beste service bieden. En hoe beter we onze klant kennen, hoe beter we ze kunnen helpen. Onze verschillende digitale teams zorgen samen dat we dit mogelijk kunnen maken.
Data verzamelen en inzetten is ontzettend belangrijk. Onze afdeling loyalty & crm levert de data aan, het data-team gaat ermee aan de slag. Zodat marketing en e-commerce er op hun beurt weer werk van kunnen maken. Dit alles gebeurt op ons Support Office in Amsterdam-Noord, het kloppend hart van onze omnichannel-expertise. We blijven uitbreiden, door niet alleen onze webshop te gebruiken, maar ook te onderzoeken met wie en hoe we onze online verkoop kunnen vergroten.
Kortom: de digitale HEMA draaimolen is voortdurend in beweging. Daarom zijn altijd wij op zoek naar nieuw talent, met of zonder ervaring.

Gaat jouw hart hier sneller van kloppen? Neem contact met ons op!
" Het is echt een ontzettend leuke en spannende tijd om bij HEMA te werken. We groeien snel en als e-commerce zijn we daarin echt een drijvende motor. Als wij ons werk goed doen, weet de HEMA klant ons online steeds beter te vinden. "
medewerker e-commerce